ZAPYTANIE OFERTOWE

remont przewidywany na rok 2024

remont 2024 – zapytanie ofertowe

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ

Zadanie dofinansowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków NR RPOZ/2022/11620/PolskiLad

Nazwa zadania

Kościół parafialny p.w. Niepokalanego Serca NMP w Jerzykowie – remont elewacji, remont
otoczenia – nawierzchni wokół kościoła.

Zamawiający

Parafia Rzymskokatolicka p.w. Niepokalanego Serca Najświętszej Maryi Panny w Jerzykowie, ul Okrężna 43, 62-007 Jerzykowo, REGON: 040093170, NIP: 7773088940 tel. 605 268 635, mail: pobiedziska3@archidiecezja.pl

Tryb udzielenia zamówienia
Parafia p.w. Niepokalanego Serca Najświętszej Maryi Panny w Jerzykowie nie jest zamawiającym jak również zamawiającym subsydiowanym w rozumieniu art. 4 i art. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605) i tym samym przepisy ustawy PZP nie mają zastosowania.

Zamówienia udzieli się wykonawcy w drodze postępowania o udzielenie zamówienia z zachowaniem zasad konkurencyjności i transparentności, zgodnie z regulaminem programu Rządowy Program Odbudowy Zabytków.

Postępowanie w imieniu Parafii prowadzi proboszcz parafii – ks. Dominik Poczekaj.
Zaproszenie do złożenia oferty cenowej wraz z załącznikami zamieszczono na stronie internetowej: bip.pobiedziska.pl oraz www.wspolnotajerzykowo.pl.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji i otoczenia zabytkowego kościoła p.w.
Niepokalanego Serca Najświętszej Maryi Panny w Jerzykowie:
1. remont ścian fundamentowych kościoła z wykonaniem pionowej izolacji
przeciwwilgociowej,
2. renowacja elewacji kościoła,
3. renowacja okien wieży,
4. tynkowanie wnętrza wieży,
5. wykonanie nowej nawierzchni granitowej wokół budynku.
CPV: 45000000-7, 45212360-7, 45443000-4, 45453000-7, 45233253-7
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa wraz z przedmiarem planowanych prac, które to dokumenty stanowią załączniki do niniejszego zaproszenia do złożenia oferty cenowej.

Uwaga: dokumentacja projektowa zawiera szerszy zakres prac niż wymieniony powyżej przedmiot zamówienia.

Zakres odpowiedzialności Wykonawcy:
1. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za fachową i terminową realizację usług, zapewnienie współpracy odpowiednio wykwalifikowanych specjalistów, zapewnienie odpowiedniej obsługi logistycznej, utylizacji odpadów, obsługi administracyjnej niezbędnej dla realizacji umowy.
2. Wykonawca udziela 60-miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i użyte materiały.

Termin realizacji przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie do dnia 30.10.2024

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wszyscy Wykonawcy posiadający stosowne uprawnienia, które są wymagane przepisami prawa.
2. Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, wobec którego zachodzą podstawy wykluczenia określone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835).
3. Wykonawca zobowiązany jest dysponować osobą (osobami) posiadającą odpowiednie uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia (kierownik budowy – uprawnienia do kierowania robotami przy obiektach zabytkowych). Warunek zostanie spełniony poprzez przedłożenie wraz z ofertą cenową oświadczenia o dysponowaniu osobą (osobami) posiadającą wymagane uprawnienia oraz wszelkim niezbędnym sprzętem do realizacji przedmiotu zamówienia.

4. Wykonawca zobowiązany jest posiadać doświadczenie w wykonywaniu robót budowlanych i konserwatorskich przy obiektach zabytkowych. Warunek zostanie spełniony poprzez przedłożenie wraz z ofertą cenową dokumentów potwierdzających należyte wykonanie co najmniej 3 robót budowlanych i konserwatorskich, dotyczących obiektów wpisanych do Rejestru Zabytków. Dokumentami takimi są np. referencje sporządzone przez podmiot, na rzecz którego prace zostały wykonane.
5. W rozstrzygnięciu postępowania zostaną uwzględnione tylko oferty zawierające kosztorys wszystkich prac opisanych w przedmiarze oraz zgodne z Programem Prac Konserwatorskich, które to dokumenty stanowią załączniki do niniejszego zaproszenia.

Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
1. Wypełniony formularz ofertowy, zawierający m. in. oświadczenie o dysponowaniu osobą (osobami) posiadającą stosowne uprawnienia oraz sprzętem.
2. Kosztorys ofertowy określający cenę wykonania zamówienia.
3. Dokumenty potwierdzające wykonanie co najmniej 3 robót budowlanych i konserwatorskich, dotyczących obiektów wpisanych do Rejestru Zabytków.

Kryterium wyboru oferty
Zamawiający ustala jedno kryterium wyboru oferty: cena brutto – waga 100%. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, łącznie z podatkiem VAT.

Opis sposobu przygotowania i składania ofert:
1. Ofertę należy przygotować w języku polskim, w formie pisemnej.
2. Oferta powinna zawierać kosztorys przygotowany w oparciu o tabele przedmiarów udostępnione Oferentom razem z niniejszym zaproszeniem. W przypadku wątpliwości co do obmiarów zawartych w tabelach, Oferenci mają
możliwość wizji lokalnej oraz skorygowania proponowanych obmiarów. W takim przypadku załączone do niniejszego zaproszenia przedmiary zostaną skorygowane.
3. Ofertę należy przesłać pocztą, e-mailem w postaci pliku pdf lub skanu zawierającego podpisy Wykonawcy na adres e-mail parafii lub złożyć osobiście w kancelarii parafialnej w siedzibie parafii, przed upływem terminu wyznaczonego na składanie ofert tj. do dnia 14.05.2024 r. godz. 12:00.
4. Termin ważności oferty – 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Rozstrzygnięcie
1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może wezwać Oferenta – w terminie określonym przez Zamawiającego – do złożenia uzupełnienia lub wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty; w przypadku stwierdzonych nieścisłości
Zamawiający może wezwać Oferenta do korekty oferty. Jednocześnie Zamawiający informuje, że treść Zapytania ofertowego dotycząca kryterium oceny – cena wykonania nie podlega uzupełnieniu.
2. Zamawiający pisemnie powiadomi Oferentów o wyniku postępowania. Umowa z Wykonawcą zostanie zawarta zgodnie z załączonym do niniejszego Zaproszenia wzorem umowy, zgodnie z ceną podaną w wybranej przez Zamawiającego ofercie.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych złożonych ofert.
4. Zapytanie o cenę może zostać zakończone (przerwane) przez Zamawiającego w każdym czasie bez podania przyczyny.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany warunków określonych w niniejszym Zapytaniu Ofertowym. W przypadku wprowadzenia takich zmian Zamawiający może wyznaczyć inny termin składania ofert o ile zmiana w ocenie Zamawiającego ma istotny wpływ na przygotowanie oferty.

załączniki – nastąpiła korekta w przedmiarze